Ti č. 12: Na Vsetínsku vyhrál Orsák, mistrovský titul slavil Flídr
„Byla to nejtěžší rallye, kterou jsem v kariéře absolvoval. Složité podmínky, navíc jsme měl spoustu krizovek. Zvolil jsem špatné pneumatiky, navíc jsem dělal chyby sám. Nakonec jsem ale získal titul, takže jsem maximálně spokojený," uvedl Flídr.
Rallye na Valašsku poznamenalo zimní počasí, které o víkendu do Česka dorazilo. Pořadatelé dnes museli zrušit čtyři rychlostní zkoušky, protože na trati leželo několik centimetrů sněhu a špatně sjízdné byly dopoledne i příjezdové cesty. V druhé etapě tak posádky absolvovaly jen polovinu původně plánovaných měřených úseků.
Přesto nedokázal Jan Kopecký udržet vedení z pátku a postupně klesal pořadím, když jej předstihovali jezdci disponující výkonnějšími vozy. Nakonec byl šestý. "Lepší výsledek jsem ani nečekal. Trať byla náročná a dvojkolkám moc nevyhovovala. Proti silnějším čtyřkolkám jsme neměli šanci na úspěch," řekl Kopecký.
Celkem 72 posádek ze tří evropských států odstartovalo do WÜRTH – PARTR RALLY VSETÍN, klasifikováno bylo 52 v cíli. Vsetínská rally se jela jako součást mediasport.cz Mistrovství České republiky v rally 2007, Mistrovství České republiky v rally historických vozidel 2007 a volný zónový podnik.
Vyhrané rychlostní zkoušky:
3 – Orsák, 2 – Semerád, 1 – Kopecký, Cais, Z. Vlček + Barvík
Konečné výsledky WÜRT – PARTR RALLY VSETÍN 2007:
1. Orsák, Vajík (Mitsubishi Lancer EVO IX) 52:15,8
2. J. Semerád, Niemetz (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 1,5 s
3. Barvík, Mynářová (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 2,5 s
4. Z. Vlček, Král (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 7,7 s
5. Cais, Ondrejčík (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 7,8
6. Kopecký, Schovánek (Škoda Fabia Kit Car) + 15,6 s
7. Flídr, Ehl (Škoda Octavia WRC) + 46,2 s
8. J. Volf, J. Volf (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 54,9 s
9. M. Březík – Slezák (Mitsubishi Lancer EVO IX) + 1:15,1 min
10.Pantálek – Novák (Mitsubishi Lancer EVO VIII) + 1:23,8 min
Vítězové jednotlivých tříd:
N4: Orsák, Vajík (Mitsubishi Lancer EVO IX)
N3: Smékal, Mastacan (Honda Civic Type R)
N2: Jakubec, Michal (Honda Civic VTi)
N1: Vladyka, Norek (Škoda Felicia)
A7: Pohner – Husák (Honda Civic Type R)
A6: Kopecký – Schovánek (Škoda Fabia Kit Car)
A5: Březík – Latif (Škoda Felicia Kit Car)
S2: Flídr – Ehl (Škoda Octavia WRC)
S1: J. Daněk – T. Daněk (Škoda Favorit 136 L)
Historické automobily:
1. Triner – Pícha (Škoda 130 RS)
2. Jirátko – Opletal (BMW 2002 TI)
3. Krejča – Šárka (Škoda 110 L)